Dlaczego teksty sponsorowane są popularne?

Artykuły sponsorowane popularność zdobyły bardzo szybko. Ludziom znudziło się słuchanie bezpośrednich komunikantów: „kup mnie, jestem najlepszym produktem dla Ciebie”. Wolą zdecydowanie mniej nachalną formę reklamy. Stąd też powstanie tego typu tekstów.

Najważniejsze jest to, aby treść była zachęcająca, przyjazna, ale przede wszystkim merytoryczna! Informacje o marce, czy danym produkcie powinny pojawiać się mimochodem, gdzieś w tle. Zdecydowanie nie mogą stanowić pierwszego planu artykułu.

Jak pisać artykuł sponsorowane?

  • obowiązkowo czas teraźniejszy,
  • unikamy zaprzeczeń, które mogą budzić negatywne emocje,
  • unikamy form potocznych,
  • warto unikać strony biernej.

Nie wiesz jak się za to zabrać? Napisz do nas na kontakt@conture.plpomożemy!

Konwersja – czym jest i w jaki sposób ją mierzyć?
Konwersja - czym jest i w jaki sposób ją mierzyć?

Czym jest konwersja? Potencjalny klient pojawia się na naszej stronie. Być może znalazł ją w wynikach wyszukiwania Google albo trafił Read more

Storytelling – w czym tkwi jego siła?
Storytelling - w czym tkwi jego siła?

Storytelling - skuteczne narzędzie marketingowe Storytelling od wielu lat jest wykorzystywany w strategiach marek. Pojawia się w przekazach reklamowych, jest Read more

O aktualnych trendach w content marketingu rozmawiamy z Grzegorzem Miłkowskim
aktualne trendy w content marketingu

Content marketing stał się w ostatnich latach powszechną formą komunikowania się firm ze swoimi klientami. Co więcej, wraz z rozwojem Read more

Trust Rank – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?
trust rank a SEO

Nie od dzisiaj wiadomo, że Google promuje strony zorientowane na użytkownika, a więc takie, które zawierają najwyżej jakości treści. Odzwierciedleniem Read more

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *