Sklepy internetowe bez wątpienia przeniosły proces zakupowy na inny poziom. Wszechobecna dostępność i możliwość dokonania zakupu z każdego miejsca i o dowolnej porze wpłynęły nie tylko na wygodę i oszczędność czasu, ale też zrewolucjonizowały podejście konsumentów i tym samym właścicieli firm, którzy dotychczas stawiali wyłącznie na tradycyjną sprzedaż. Rynek e-commerce w Polsce ostatnich latach ciągle rośnie i pokazuje, że Polacy kochają zakupy online.

EFEKT ROPO, CZYLI GDZIE SZUKAM, GDZIE KUPUJĘ

Efekt ROPO (Research Online, Purchase Offline), czyli mówiąc potocznie: „Wyszukaj w internecie, kup w sklepie”, jest coraz bardziej widoczny. Jako klienci wyszukujemy informacje na temat produktu lub usługi w internecie, a następnie dokonujemy decyzji zakupowej i finalizujemy ją w sklepie stacjonarnym, czyli offline.

autor: Sandra Kluza, Daria Kwapich

 

artykuł nowa sprzedaż

Content marketing — trendy w 2021 roku
Content marketing — trendy w 2021 roku

Miniony rok pokazał nam, że jedyną pewną rzeczą w życiu jest zmiana. Znacząco wpłynął na nastroje oraz nawyki konsumentów i Read more

6 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym za pomocą treści

Pandemia COVID-19 gwałtownie przyspieszyła rozwój e-commerce w Polsce. Według badania przeprowadzonego przez agencję Catchers, na początku 2020 roku szacowało się, Read more

Onboarding w czasie pandemii a content marketing – jak to połączyć?
onboarding a content marketing

Onboarding a content marketing - jak wykorzystać treści w procesie wdrożenia pracownika?

Kanibalizacja słów kluczowych – czym jest i jak jej zapobiec?
kanibalizacja słów kluczowych czym jest

Działania z zakresu SEO stanowią fundament w procesie promowania marki w internecie. Mimo powszechnie dostępnych informacji na temat copywritingu SEO Read more

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *